Turizmus Trend

A magyar turisztikai szakma meghatározó nyomtatott hírforrása, a Turisztikai Tanácsadók Szövetségének hivatalos lapja, a Nemzetközi Turisztikai Vásárok Szövetsége (ITTFA) hivatalos médiapartnere. Célunk, hogy elemző, előremutató, a turizmus jövőbeni alakulását prognosztizáló lapot készítsünk. Az évente 10 alkalommal, 3000 példányban megjelenő szaklap színvonalas cikkekkel, kutatásokkal széles körű nemzetközi kitekintést ad a turizmus külföldi és hazai trendjeiről.

 

Turizmus Online

A Turizmus Online a turisztikai szakma honlapja. Naprakész információkkal és szolgáltatásokkal, folyamatosan frissülő szakmai adatbázisokkal és az aktuális témákhoz kapcsolódó vitafórummal, kereshető archívummal várja a turizmus területén dolgozó szakembereket. A közelmúltban repülőjegy- és szállásfoglalási lehetőséggel bővült az oldal.

 

Napi Turizmus Hírlevél

A Napi Turizmus Hírlevél a leggyorsabb hírközlő eszköz az idegenforgalmi szakmában. A munkanapokon emailen 6500 címre kiküldött hírlevél előfizetőink részére naprakész hírekkel szolgál a turizmus bel- és külföldi történéseiről.

 

Olvasói célcsoport

  • utazási irodák
  • kereskedelmi szálláshelyadók
  • programgazdák, rendezvényszervezők
  • közlekedési vállalatok
  • idegenvezetők
  • utasbiztosítók
  • Tourinform-irodák, TDM-szervezetek
  • turisztikai külképviseletek
  • szakiskolák
  • turisztikai tanácsadó cégek
  • államigazgatási szervek illetékes hivatalai
  • országos és regionális szakmai szövetségek
  • fürdők
  • légitársaságok
  • hajótársaságok

 

 

Egyéb tevékenységeink

Turizmus Akadémia

Képzések, tréningek, konferenciák a turisztikai szakma számára

Branded-content kiadványok

Turkish Airlines katalógus, Ciprusi Idegenforgalmi Hivatal szakmai hírlevelek

Kiadvány Trend verseny

A turisztikai cégek legjobb marketingmegoldásainak versenye

 

 

Miért érdemes hirdetni a Turizmus Trendben?

Mert az olvasók...

  • 92%-a megnézi a lapban található hirdetéseket.
  • 76%-a rendszeresen érdeklődik a lapban található hirdetés hatására valamely termék, szolgáltatás iránt.
  • 70%-a munkahelyén döntési jogkörrel rendelkezik a beszállítók kiválasztásában.
  • 72%-a a legutóbbi 6 lapszám mindegyikét olvasta.

Forrás: GfK – olvasói felmérés, 2005